Har du og dit barn lyst til at bevæge sig og have det sjovt sammen med andre, vil denne type voksen-barn gymnastik helt sikkert være noget for jer. Du kan være forældre, bedsteforældre, nabo eller noget helt fjerde - bare du har lyst til at lege med.
Vi skal udforske de mange sanser som udvikler sig eksplosivt i de første leveår. Gymnastiktimerne består af lege, sange og bevægelse der stimulerer sanserne, hvorigennem grundmotorikkens udvikling styrkes.
Alle er velkomne på holdet og instruktør Anne-Marie giver god plads til lege på alle børnenes niveauer - og måske også du kan få udfordret dig selv lidt undervejs