Klubmodul henter siden
Jumping Fitness - onsdag
2121
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Er du klar på at have det sjovt, mens du dyrker motion? Så er det nu skal melde dig til Jumping fitness.
Onsdags holdet er for nybegynder. Vi starter stille ud hvor vi lærer trampolinen at kende, samt de mest basale trin. Vi bygger langsomt mere og mere på, når vi har det basale på plads. Selvom onsdagsholdet er for nybegynder, så kan jeg garantere for at I får masser af sved på panden mens vi har det sjovt. På onsdagsholdet er alle velkomne, også selv man ikke er nybegynder, der er plads til glade motionister i alle former og størrelser. Vi gør plads til hinanden, og griner med hinanden og ikke ad hinanden - det med at koordinere arme og ben på samme tid kan til tider være sværere end man tror.
Vi starter hver træningen op med en kortere opvarming og dynamisk udstrækning, herefter hopper vi ca i 25 min, med indlagte pauser, så bruger vi ca. 10 på styrketræning, hvorefter vi slutter af med udstrækning.
General information om jumping fitness:
Jumping fitness er en sjov og anderledes træning som giver masser af sved på panden og smil på læben. Jumping fitness er en kombination af hurtige og langsomme hop, trin og sprint på trampolinen, som udføres til energisk musik.
Træningen udføres på specielt udviklede trampoliner med en blød affjedring som kan klare en vægt på op til 120 kg.
Jumping fitness er en skånsom træningsform for både knæ og ryg, samtidig med at det er en yderst effektiv og energisk træning hvor du får pulsen i vejret! Hvis du har nakke-, ryg-, hofte og knæproblemer anbefaler vi dig at prøve Jumping og slev opleve hvordan kroppen reagerer. Det er bestemt et forsøg værd og det kan være at du opdager en helt ny træningsform som du ikke kan være foruden. Hele kroppen bliver styrket og du får en fantastisk kardiotræning.
Jumping fitness kan dyrkes af alle, dog med få undtagelser:
Jumping fitness frarådes hvis du er gravid eller lige har født. Vi råder sig til at vente 4-6 måneder efter fødsel, herefter vil Jumping fitness være en god bækkenbundstræning. Jumping fitness frarådes endvidere i forbindelse med hjertesygdom.
Læs mere
HUSK: Indendørssko, drikkedunk og et håndklæde.
Startdato
15.09.2021
Slutdato
23.03.2022
Tid/Sted
Onsdag 19:30-20:30 Holmegaardskolen Toksværd Afdeling, Gymnastiksalen
Pris
650,00 kr.